1. oktoober 2014

30 päeva fotosid - esimene

Avastasin hiljuti blogimaailmas kõvasti huvi äratanud fotoväljakutse ja otsustasin samuti ennast kirja panna. Asi on alguse saanud blogist In Love in Ljubljana ning reeglitest saab täpsemalt lugeda siin. Kutsun ka kõiki teisi osalema!
Ma ei ole veel kindel, kas hakkan pilte postitama igapäevaselt või pühapäeviti, kuid tõenäoliselt on viimane variant nii lugejatele kui mulle endale mugavam. 
Kuna lubatud on kasutada nii vanu kui uusi pilte, siis sel korral jäi silma üks vanem võte, sest see on minu isiklik lemmik. Praegusel hetkel, mil olen liiga vähe maganud ning ootan kannatamatult nn halva soengu nädala möödumist, poleks heast fotost küll mitte midagi välja tulnud.

Ühesõnaga - esimene päev ja minu mustvalge autoportree.



No Comments Yet, Leave Yours!