29. november 2009

Advendipostitus

Olen aeg-ajalt ikka täielik jahupea, näiteks siis, kui laenutan TÜ raamatukogust 24h teaviku (armas-kallis vene keele õpik), aga ise ei pane seda tähele, ja siis avastan mitu päeva hiljem enda postkastist ridamisi toredaid meeldetuletusi. Makse selgituseks märgi: VIIVIS, summa: 81 krooni. Nüüd läks küll paariks päevaks vene keele õppimise tuju ära.

Läksin juba kolmapäeval Võrru, täitsa tore oli, kuigi mul tekib seal olles pidevalt selline missioonitu tunne. Kõnnin ringi ja vaevlen probleemide pärast, mis eksisteerivad ainult minu peas.

Samas on Võrus head ka. Tegime maitsvat baklažaanivormi, kuhu lisasime hakkliha, purustatud tomateid, peterselli, sibulat ja juustu. Väga maitsev sai - ühe päevaga oli kõik läinud. :)

    

Vaatasin täna superstaare. Marten on minu meelest teistest jätkuvalt peajagu üle.
Kui Birgit enne Getterit välja läheb, siis on küll maailmal midagi viga (või vähemalt Eestil küll).

Möödunud nädalal avastasin end raamatukogus olles ootamatult riiuli eest, mil nimeks "Kultuur". Olin kahtlastel põhjustel varem ainult ajaloo, kunsti ja ilukirjanduse riiulitega kokku puutunud. Igatahes leidsin sellise mõnusa teose nagu "OPiraamat", mis ilmus 2005. aastal ETV 50. sünnipäeva ja kultuurisaate "OP" 200 saate piiri ületamise tähistamiseks. Love it
Meeldivad nii asja idee kui teostus. Kirjutan "OPiraamatust" kindlasti tulevikus pikemalt (siis, kui olen terve raamatu läbi lugenud). Üks asi on aga kindel - sain teosest isu isikliku "Kaardipaki" järele, kuid tundub, et see on kõikjal läbi müüdud.

Kursaõde on haige, mis tähendab, et ees seisab üks üksildane nädal. Vähemalt ootab mind Raekoja platsil Jõmmu, ma loodan. Saime eelmisel nädalal tuttavaks:


    Jõmmu! Jõmmu! Jõmmu!
















No Comments Yet, Leave Yours!