3. november 2009

Teeme sitast saia

Kursaõde pakkus välja uue ja põneva elustiili idee, millega ma kohe kaasa läksin. Oleme nüüd vastikult-mesiselt meeldivad, vähemalt anname endast selle nimel parima. Põhimõtteliselt tuleb elada, väljendades ka negatiivset positiivsena (küll me oskame).
Nüüd tuleb teooria praktikas tööle panna.

Täna oli pikk, aga mõnus päev.
Muuseum on tõesti tempel.

2 kommentaari:

  1. Mõte hea, aga parim oleks kesktee, ehk võtta seisukoht, et ei ole ei halba ega head. Kui sa vaatad inimeste sisse ja saad aru,mis seal toimub, siis mõistad, et universumi jaoks on kõik üks energia ;-)

    VastaKustuta
  2. Jah, ma tõesti tahaks näha maailma, kus ei ole ei halba ega head, vaid üks energia, kuid hetkel mul veel niisugune elutunnetus ei õnnestu. Ma annan endale aega, küll ma jõuan elu uue ja targema pilguga näha :)

    VastaKustuta