10. jaanuar 2010

The Hours (2002)

Geniaalne film, nautisin iga hetke.

Ehkki kõigest ma sajaprotsendiliselt aru ei saanud (pean silmas eelkõige Julianne Moore'i tegelaskuju, kelle kurbuse põhjused alati mulle kohale ei jõudnud). Vahel on nii, et isegi kui ridadevaheline lugu segaseks jääb, tead ikkagi, et saad osa millestki väärtuslikust.

Ma ei ole Cunninghami "Tunde" veel lugenud, kuid film ei vähendanud minu huvi absoluutselt, jättes piisavalt küsimusi õhku rippuma. Täpselt nii peakski raamatute ainetel loodud filmid toimima, kauni illustratsioonina.

Meryl Steep ja Nicole Kidman oleks justkui teiselt planeedilt. Suurepärase rolli tegi ka Julianne Moore. Muide, Nicole'i välimust oli muudetud nii ulatuslikult, et mul võttis ikka omajagu aega veendumaks selles, et Virginia Woolfi näo taga on just tema.

Ent Charlize Theroni totaalne muutumine The Monster'is oli veel kordades jahmatavam:

No Comments Yet, Leave Yours!