3. veebruar 2010

Eesti laul

Mäletan neid aegu, mil Eurovisooni juhtis veel Paadam. Küll siis viriseti, et tegemist on tohutult mõttetu üritusega ning laulud, mida selle nimel luuakse, pole miskit väärt.

Nüüd juhib karusselli Heidy Purga ning muredele ei paista lõppu, sest - oh üllatust - nüüd on valitud laulud liiga omapärased ja ei too tõenäoliselt Eestile võitu.

Mina olen Eurovisooni lapsest saati vähemalt poole silmaga jälginud. Lihtsalt niisugune harjumus. Teatud ajal ei suutnud ma seda palagani jälgida, sest laulmisega polnud asjal enam üldse pistmist.  Seoses Heidy tippu asumisega on võistlus uue elu saanud ja tõesti otsitaksegi üht head laulu, keskendumata vaid Eurovisoonile (kuigi jah, loomulikult jõuab esikümnesse ka puhtalt eurovisoonimaigulisi lugusid).

Kuulasin tänavused lood läbi ning minu meelest täitsa huvitav punt, kuigi meelde jäid siiski vaid üksikud.

Minu edetabel oleks selline:
1) Iiris Vesik - "Astronaut"
2) Mimicry - "New"
3) Robin Juhkental - "Siren"
4) Lenna Kuurmaa - "Rapunzel"
5) Marten Kuningas - "Oota mind veel"
6) Tiiu Kiik - "The one and only love"
7) 3 Pead - "Poolel teel"
8) Rolf Junior & Violina - "Maagiline päev"
9) Groundhog Day - "Teiste seest kõigile"
10) Disko 4000 - "Ei usu"

Eripreemiad Marten Kunigale parima meesvokaali ning Vaiko Eplikule (Lenna laulu autor) toreda ajareisi eest.

No Comments Yet, Leave Yours!