26. november 2010

"Inception"

Mulle meeldib selliseid ülespuhutud filme vaadata mõni aeg hiljem, siis on rahulikum.
Mõnus on kuulda iseenda mõtteid, mitte kellegi teise omi. "Inception" on kindlasti üks selliseid filme, mis vajas aega. Tuli oodata, et temaga kaasnenud möll ununeks.

Ühed räägivad, et tegu on pseudointellektuaalse jamaga, teised kiidavad taevani ning näevad selles üht viimaste aastate suurimat linateost. IMDBs on "Inception" uskumatul viiendal positsioonil, hindeks tänase seisuga 8,9.
Kas minu meelest on tegu parema filmiga kui nt "One Flew Over the Cuckoo's Nest?" Kindlasti mitte. Kas ma tunnen, et raiskasin just kaks ja pool tundi enda elust? Kindlasti mitte.

See oli hea film. DiCaprio oli tasemel, teisedki näitlejad sobisid. Visuaalselt oli kogu asi minu jaoks väga võimas ning kordagi ei hakanud igav.
Samas uuesti ma "Inceptionit" ilmselt ei vaataks, sest minu jaoks seisneski selle põhiline võlu teadmatuses.

Julgeksin soovitada küll.


No Comments Yet, Leave Yours!