3. november 2012

Mis sulle meeldib?

Vaatasin täna oma Facebooki profiili ja avastasin üllatusega, et olen sinna lausa 339 meeldimist kogunud. Teoreetiliselt peaks sellise huvide nimekirja põhjal inimese kohta päris palju teada saama. Ent kuna FB-kontod sisaldavad sageli tohutult palju suhteliselt juhuslikku pahna, on puhtalt selle baasil ikka päris raske kedagi "lugeda".

Asi oleks palju põnevam, kui saaks eristada nö päris meeldimisi ehk siis näha ühte piiratud mahuga huvide nimekirja. Raske öelda, mis võiks olla see ideaalne arvuline limiit, mille raames me end avama peaks, kuid mulle sümpatiseeris ilus ja ümmargune kümme.
Kümme asja, mida armastad, mille kaudu püüad end dešifreerida ning mida julged ka võõrastega jagada.

Mõtlesin enda nimekirjale. Jätsin välja elusolendid, tunded ja iseloomuomadused ning püüdsin keskenduda just nimelt asjadele (mis siis, et nt aastaaegu ei saa kätte võtta). Muidu hakkaks igav, sest kõigi loetelud oleksid laias laastus samad - pere, sõbrad, armastus, headus vms. Mida täpsem, seda huvitavam. Konkreetsus köidab.

Mesi,
sügis,
roosad pojengid,
paberraamatud,
eesti keel,
puidu lõhn,
ajalugu,
elav tuli,
kõrvuti uned,
värsked ajalehed.

Ja nii võibki igaüks endast ühe pisikese ja salakavala isikuloo kirja panna. Kõik otsad jäävad lahti ja nii ongi õigem, sest need pole lõppenud, vaid hoopis muutuvad lood.

6 kommentaari:

  1. Ainult 10. Ok, teeme proovi :)

    Seks
    Õppimine
    Raha
    Värvide plahvatused
    Sisukad vestlused
    Ägedad blogid
    Muusika, mis liigutab(või paneb liigutama)
    Psühholoogia
    Enda pildistamine (edevus)
    Borjomi vesi
    Inimesed, keda võib usaldada

    VastaKustuta
  2. 10 tundus jah paraja piiranguna, sest siis tuleb rohkem valida, mitte ei saa kõike head kirja panna :)

    VastaKustuta
  3. See on palju raskem kui alguses tundub, aga ma proovin siis niipidi, et panen kirja 10 asja mis alati kõige positiivsemaid emotsioone tekitavad.

    päikseline päev
    ristsõnad
    kohv
    nartsissid
    põrsad
    Frank Sinatra laulud
    suitsetamine
    flirt
    uued asjad (eelkõige riided :D)
    äratundmisrõõm lauludes, raamatutes, artiklites jne

    Ei jäta minust just kõige paremat muljet, aga selline ma ilmselt siis olen :D

    VastaKustuta
  4. Mis sa ajad, täitsa sina ju :)

    VastaKustuta
  5. Tere!

    Ma mõtlesin, et rumal oleks jätta hea sõna ütlemata.
    Sattusin praegu juhuslikult siia blogisse ja natuke sirvides mõtlesin, et huvitav, kas ma tunnen Sind. Tundus, et tunnen või siis võiks tunda.

    Tavaliselt võõras blogi sellist mõtet ei tekita.

    Nii et siin on mu kompliment Sulle, palun :)

    VastaKustuta
  6. Aitäh. Ma ei oska öelda, kas sa tunned mind, aga tore, kui minu blogi sinus sellise tunde tekitas :)

    VastaKustuta