1. november 2014

30 päeva fotosid - lemmikud

Lubasin, et hiljemalt pühapäeval panen ka enda lemmikud üles, sest ikka on tore pärast ühist katsumust kedagi kiita. Lihtne see kuu tegelikult polnud, seda näitab ka osalejate arv - esimestel päevadel oli kõvasti üle saja osaleja, viimase teema albumisse on tänase seisuga pildi lisanud 71 inimest.
Tänu sellele väljakutsele sündis väga palju häid fotosid, kuid kui oleksin iga päeva kohta kolme parimat välja tuua tahtnud, polekski see eriti raske olnud. Teatud pildid lihtsalt jäid kohe silma ja ei lubanud ennast unustada. Olin aga otsustanud, et esitan iga teema kohta ainult ühe foto - see tegi asja märksa keerulisemaks. Mõne päeva esikohatöö vahetasin ikka mitu korda välja, sest no ma lihtsalt ei suutnud otsustada. Lõpuks - eile hilisöösel - õnnestus see album aga kuidagi kokku saada ning täna hommikul tundsin, et ma tõesti ei tahaks selle juures enam midagi muuta.

Tahan öelda aitäh kõigile, kes minu pilte oma lemmikute seas välja on toonud. See tähendab mulle palju ning annab edaspidiseks inspiratsiooni juurde. Neil, kel huvi minu fotodel ka tulevikus silma peal hoida, tasub vaadata siia.

Minu 30 sügisest päeva nägid läbi kaamerasilma välja nii:

Ja nüüd raskema osa juurde. Pärast pikka ning vaevalist otsustusprotsessi valisin välja järgmised 30 tööd:

1. Mustvalge autoportree
Kristiin H.
2. Küünlavalgus

Britt E.
3. Lähivõte
Katre S.
4. Pilved
Kätlin K.
5. Lemmikvärv
Paula Johanna A.
6. Kaugvõte
Agnes L.
7. Halb komme
Andra P.
8. Hommik
Triin K.
9. Raamatud
Britten S.
10. Midagi magusat
Paula Johanna A.
11. Vaba valik
Kati L.
12. Muster
Andra P.
13. Kuma
Jaanika L.
14. Madal nurk
Merilin S.
15. Linnatuled
Bruno E.
16. Silmad
Paula Johanna A.
17. Lapsepõlvemälestus
Triin K.
18. Armastus
Kristiin H.
19. Peegeldus
Kristiin H.
20. Kõrge nurk
Jaanika L.
21. Loom
Paula Johanna A.
22. Süüdlaslik nauding
Andra P.
23. Mustvalge maastik
Triin K.
24. Nii külm!
Pille V.
25. Liikumine
Kätlin T.
26. Seksikas
Kärt L.
27. Värske
Kätlin K.
28. Paber
Kati L.
29. Emotsioon
Jaanika L.
30. Vaba valik
Triin K.

Mida sellest järeldada võib? Et minu silm ikka ei suuda pildi tehnilisest poolest mööda vaadata, et ma jumaldan kasse ja vaimustun sageli piltidest, millega suudan isiklikku seose luua.

See ongi viimane postitus. Uskumatu.

Kuni järgmise korrani!

No Comments Yet, Leave Yours!