15. märts 2015

Nädalavahetus Oksalas

Mul oli nii palju plaane
et ma kirjutan
ühe raamatuarvustuse ja midagi fosforiidisõjast
loen läbi ammu öökapil seisnud raamatu
aga käes on pühapäev
ja kõik on tegemata

Püüan nüüd vähemalt blogisse midagi kirja panna, see tekitab sellise petliku õnnestumise tunde. Oksala lihtsalt pole see koht, kus mul tõsisemaks keskendumiseks aega jääb. Iseenesest veedan seal ju vabasid päevasid ja muudkui plaanin pihta hakata, aga tegemist on alati nii palju. Sellist maaellu paratamatult kuuluvat ringi sagimist, mida graafikusse pole märgitud. Kokkamist, koristamist, kassidega mängimist, jalutamist, järve peal päikeseliste päevade nautimist jne.

Selles osas võin enda üle uhke olla, et kõndisin kolme päeva jooksul kokku rohkem kui 20 km, täiesti üksinda kusjuures. Aga ütleme nii, et maailm ilma podcastideta oleks üks väga kurb paik.
Täna olin eriti tubli ja asusin teele juba enne hommikusööki. Enam-vähem 10 km hiljem oli ikka jube hea tunne. Ei mäletagi, millal toit viimati nii hästi maitses.
Ja ma ei tea, kuidas, aga avastasin endomondo alles kolm päeva tagasi. Nüüdseks olen sellesse täielikult ära armunud. Edaspidi saab kõiksugune värskes õhus liikumine enda jaoks ära salvestatud.

Köpi käis esimest korda pikemalt väljas. Üks üritus oli ka varem, aga see lõppes üsna ruttu ning tulemuseks oli see, et vaene kass istus paar tundi hirmunult puu otsas. Teine katse oli oluliselt edukam.

Ilm oli tõesti imeline ning see muutis väljasolemise lausa kohustuslikuks. Järvelt on kõik lumi ammu kadunud, kuid jää püsib jätkuvalt tugevana, seega suurema osa ajast veetsimegi seal. 

Ühel hetkel hakkas kõrvadel natu külm ja otsisin endale sellise korraliku maamehe mütsi ka pähe. Täielik strike-a-pose-hetk muidugi. Seda pole küll näha, aga atv oli parajasti ühe kalju otsa pargitud. Kuna see müts oli nii võrratult punane ja ma ei tahaks teid täielikult ära ehmatada, tegin pildi igaks juhuks mustvalgeks.

Kogusin ka hoolega süütõendeid selle kohta, et Oksala saar on täidetud mootorrattahulludega. Kollektsioon täienes seekord ikka mitmekümne pildi võrra.


Lisan siia lõppu ühe video ka. Rauno oli mootorrattal, meie Markusega atv peal. Andsin endast parima, et telefoni sirgelt käes hoida. Enam-vähem õnnestus (soovitan hd-s vaadata).


No Comments Yet, Leave Yours!