16. märts 2015

Fotoväljakutse teine nädal

Mulle tundub, et tase on vahepeal tõusnud, sest sel nädalal oli juba raskem lemmikuid välja valida. Aga hakkama ma siiski sain. Seekord püüan asja natuke huvitavamaks ja piltidele ka mingisuguse kommentaari lisada.

1. Dreamy/Unenäoline

Kätlin
Valisin selle pildi, sest esiteks julges autor midagi uut proovida ning teiseks suutis ta ka hea tulemuseni jõuda. Ja kui mina mõtlen unenäolisusele, siis mingil põhjusel tuleb küll lapsepõlv meelde. Tollal olid unistused suuremad ja ka unenäod justkui värvilisemad.

2. Roads/Teed
Paula Johanna
Suurepärane idee - autode ja inimeste teed ühel pildil. Valitud nurga puhul jääb minu silma küll miski natuke häirima, kuid ikkagi teistest hoopis erinev ja ka tehniliselt nõudlikum töö, mis kohe silma jäi. Rääkimata sellest, et Tartu nägemine muudab minu südame kohe pehmeks.

3. Tradition/Traditsioon
Eneli
Mulle lihtsalt nii-nii meeldis see mõte. Kuidas ühte paljudele tuttavat peretraditsiooni - ühiseid jalutuskäike - põnevas võtmes edasi anda. Mõnus tagasihoidlik tonaalsus, mille need punased kingad ellu äratavad.

4. Numbers/Numbrid
Kaidi
Kõigile naistele tuttav teema, millega ka ise oma pead ikka ja jälle vaevan. Plusspunktid pildi mustvalgeks muutmise eest.

5. Out of focus/Fookusest väljas
Klaudi
Kui peaksin terve nädala peale ainult ühe lemmiku valima, siis see oleks just see pilt. Täpselt sellises stiilis fotograafia, mida kõige rohkem armastan - mustvalge ja natuke müstiline. Minu silmis täiuslik teostus.

6. Drink/Jook
Liina
Olen ise päris palju samas stiilis pilte teinud ja tean, et soovitud lõpptulemuse saamine pole sugugi kerge. Siin pildil on vajalik teravus olemas ning joogi punane värv annab asjale viimase lihvi. Oleks ehk veelgi rohkem meeldinud, kui klaasi natuke teise nurga alt oleks pildistatud.

7. What I ate today/Mida täna sõin
Pille
Ma armastan sibulat! Lihtsale toiduainele sobivalt tagasihoidlik ja loomulik pilt.


No Comments Yet, Leave Yours!