29. august 2016

Metsahõnguline fotojalutuskäik

Üks asi, millest ei tule Hankasalmi-suguses külakeses puudust tunda, on võrratu loodus. Iga aastaaeg pakub midagi uut, aga kuna minu lemmik on sügis, pildistan kõige aktiivsemalt just augusti lõpust kuni viimaste lehtede langemiseni.
Igatahes oli laupäeva hommikul nii ilus ilm, et võtsin oma tavalisele jalutusringile kaamera kaasa ning hüppasin aeg-ajalt teelt metsa. Ühegi loomaga ma ei kohtunud, kuid see-eest olid metsaalused pohladest punased ning seeni jagus küllaga. Nagu aimata võite, on minu silmis kõige fotogeenilisemad just kärbseseened.



6 kommentaari:

  1. Vau! Kui ilusad pildid! Olen avastanud, et mullegi on sügis järjest enam meeldima hakanud. Ju siis aastad teevad oma töö!
    Sattusin siia blogisse Mae blogi kaudu. Ilusat sügist ja selle nautimist!

    VastaKustuta
  2. Selline looduspilt on täpselt minu teetass. Kuna külalisi vastu võtate? ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Rõõm kuulda :) Siis kui külalised tulevad, me üsna leplikud :D

      Kustuta
  3. Super ilusad pildid!! Millist kaamerat Sa kasutad?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh! Nikon D7000 + Nikkor 35mm f/1,8G

      Kustuta