11. veebruar 2014

Head muusikat ja killukesi igapäevast



Mul jääb ikka veel suu ammuli, kui Rauno mõnda laulu soovitab ja ma sellest vaimustusse satun. Olid ajad, kui meie muusikamaitsed elasid maailma eri otsades ja isegi ei proovinud omavahel kontakti otsida. Kuidagi märkamatult on see aeg mööda saanud ja aina sagedamini avastame muusikat, mis meile mõlemale meeldib.

Mäletan nii selgelt, kuidas keskkooli viimases IT-tunnis mõtlesin, et ei iial enam. Iial enam ei tule mul näha neid exceli harjutusi, mida kogu südamest jälestan.
Ja tõesti, kuni viimase ajani olengi elust (imekombel) nii läbi lohisenud, et mul pole tulnud excelit kasutada. Samas olen nüüdseks aru saanud, kui kasulik see programm tegelikult on ja kui paljust ma ennast kunagiseid arvutitunde ignoreerides ilma jätsin.
Olukord on aga kiiresti muutumas, sest minu rahvusvahelisuse oskamise koolituse juurde kuulub ka kursus nimega "Advanced toolkit software and social media", kus kohe esimesel tunnil kõva häälega teatasin, et mina ei mäleta excelist mitte midagi. Täna lahendasin esimest exceliga seotud kodust tööd ja üllatasin ennastki, sest numbritega mässamine ei tundugi enam nii võimatu ja ebameeldiv. Paistab, et need ärihai karjäärist unistavate inimestega koosveedetud nädalad on mulle hästi mõjunud.

Tean, et minu viimane must päev pole veel päris silmapiiri taha kadunud, kuid see on jäänud piisavalt kaugele, et ma ei näe põhjust selle meenutamiseks.

Oskan jälle väikestest asjadest rõõmu tunda. Hommikul värskelt röstitud musta leiva lõhnast, Äpu näost, kui pärast pikka koolipäeva koju jõuame (ok, tegelikult piisab umbes 15minutilisest eemalolekust ja see suur õnn on tema silmis juba olemas), muusikast, päeval magamisest, jõusaalis higistamisest, küünalde põletamisest ning lihtsalt naermisest, südamest ja täiega, igasuguseid imelikke helisid tekitades. Abikaasa sõnul saan nö naurukohtauksia.

Kuulan jälle oma lemmikraadiosaateid, mille pärast kolimist ära olin unustanud, püüan õhtuti vähem süüa ja pole juba mitmendat päeva telekat vaadanud.

Täitsa minulik värk, ei teagi, mis vahepeal juhtus.

No Comments Yet, Leave Yours!