5. oktoober 2014

30 päeva fotosid - esimene pühapäev

Esimene fotoväljakutse nädal ongi lõppenud ning tuleb tunnistada, et olin natuke laisk, kasutades ka paari vanemat (st enne 1. oktoobrit tehtud) pilti. Ent kui asja eesmärgiks oli enda oskusi igapäevaselt parandada ja midagi uut õppida, siis sellega sain hakkama. Lihtsalt alati ei sobinud päeva teema ja see, mis mind parajasti inspireeris, kuidagi kokku. 
Püüan edaspidi tublim olla, sest olen viimastel päevadel teinud pilte, mida võiksin tulevaste teemade all kasutada. Igatahes pole pärast väljakutse algust ükski päev nii möödunud, et ma kaamerat kas või korraks kätte poleks võtnud. See teeb õnnelikuks.
Sel korral oli nädal lühendatud, sest konkurss algas alles kolmapäeval selle mustvalge autoportreega. Ülejäänud teemadeks olid küünlavalgus, lähivõte, pilved (minu puhul paar taevast leitud triipu) ja lemmikvärv (punane).

2 kommentaari:

  1. See pilt triibulisest taevast on eriti ilus ju :)

    VastaKustuta
  2. Jah, pilt iseenesest meeldib mulle ka, kuigi pilvede osas jätab natuke soovida :)

    VastaKustuta