26. oktoober 2014

30 päeva fotosid - neljas nädal

Sellest kujunes minu kõige lohakam ja spontaansem nädal. Mul lihtsalt polnud võimalust ennast korralikult proovile panna ning enamik piltidest on tegelikult üsna juhuslikud klõpsud. Ka teemad polnud sel korral minu jaoks nii inspireerivad ning mõtlesin juba alla anda, kuid abikaasa ei lubanud. Nüüd olen otsustanud lõpuni vastu pidada, olgugi et tase on langenud ja kohati on tunne, et enam ei jaksa.

Nädala teemad olid järgmised: kõrge nurga alt, loom, süüdlaslik nauding, mustvalge maastik, külm, midagi liikuvat ning seksikas.
Valgjärve ääres grillimas ja miinuskraade nautimas
Roope&Pino
Statoili latte tilgakese karamellisiirupiga
Udune muinasjutt
Väljas oli nii külm, et kaamerat oli raske käes hoida
Vaade Katajanokka sadamast
Abikaasa uus tattoo

Jäänud on veel vaid neli fotot, kuid tuleb tunnistada, et pea on ideedest tühi. Muidugi võib asi ka selles olla, et olen reisist ja pikast kojusõidust väsinud. Tänane päev on tõesti vastikult närvesööv olnud ja ilmselt oleks kasulik vara magama minna.

Homsest hakkame R,-ga talvist terviserežiimi jälgima. Suvi lööb need asjad alati segamini ja hiljem on raske ennast uuesti kätte võtta. Kaks kuud jõudiski kuidagi märkamatult mööda lennata, mistõttu nüüd on viimane aeg jälle korralikuks hakata, muidu läheb olukord väga halvaks ära.

Nii mõnus on kodus olla.

No Comments Yet, Leave Yours!