12. oktoober 2014

30 päeva fotosid - teine nädal

Pühapäev on jälle kätte jõudnud ning see tähendab, et on aeg teha kokkuvõtteid. Üldiselt meeldisid selle nädala teemad mulle rohkem, nii enda kui teiste piltide osas. 
Need kaks nädalat on näidanud, et lisaks iseenda arendamisele, olen sellest väljakutsest ka palju muud juurde saanud. Nt olen avastanud terve hunniku toredaid blogisid, millest mul varem õrna aimugi polnud. Ja see, kui palju andekaid ning leidlikke fotograafe blogimaailmas leidub, tuli mulle samuti positiivse üllatusena. 
Selle nädala teemad olid järgmised: kaugvõte, mõni pahe (ei lähenenud asjale isiklikult), hommik, raamatud, midagi magusat, vaba teema (minu elu kõige ilusam päikeseloojang - vana pilt) ja muster.
Juba tuttav udune Mikkeli
Kaardipõrgu
Varahommikune tühjus

Ära ehitud raamat

Mesi, mesi ja veelkord mesi

Rautalampi

Vana lauahõbe ja selle mustrid

Ütleme nii, et mõnel päeval olen rohkem närve kulutanud kui teisel, kuid igatahes on see üks väga äge ettevõtmine. Mis seal ikka, vapralt edasi.

PS. Fotoblogist näeb lisa :)

3 kommentaari:

  1. Sinu kaugusest tehtud pildid on kõik väga tip top. Sul on kompositsioonile silma ja jooned jooksev just nii, et kõik on väga õige. :)

    VastaKustuta
  2. Jah, eks see kaugusest pildistamine on mulle alati kõige südamelähedam olnud, muus osas tuleb ennast veel kõvasti arendada. Aga aitäh! :)

    VastaKustuta