29. november 2015

Mahe pannkoogipühapäev

Mulle tegelikult väga meeldib idee pühapäevast kui pannkoogipäevast, kuid sageli läheb nii, et kui aeg kätte jõuab, valmistan ikkagi midagi muud. Asi selles, et mina ise püüan nisujahu söömist vältida, kuid need tervislikumad variandid (näiteks nisujahu asendamine kookosjahuga), mida varasemalt katsetanud olen, pole jälle abikaasale maitsenud.
Novembri alguses Eestit külastades sain aga õelt kingiks toortatrajahu ning otsustasin täna proovida, et äkki õnnestub valmistada sellised pannkoogid, millega kõik rahule jäävad.


Retsept, mille eeskujuks võtsin, pärineb siit.

Mina kasutasin:

3 mahekanamuna
2 spl orgaanilist roosuhkrut
1 tl roosat Himaalaja soola
3 dl tumedat toortatrajahu
5 dl piima
küpsetamiseks oliiviõli

Otsustasin ülepannikookide kasuks ning need said imeõhukesed, üllatavalt krõbedad ning sellise mõnusalt pähklise alatooniga.


Eelistame abikaasaga mõlemad soolast magusale ning kuigi panin lauale ka moosi, jäi purk avamata. Põhimõtteliselt võis igaüks ise valida, millega oma pannkoogirulli ära täidab. Valida sai tomati, kurgi, küüslaugu, keedumunade ning kodu-, toor- ja tavalise juustu vahel.


Isegi meesperele maitses, mistõttu saan tatrajahupannkoogid uhkusega meie uueks lemmikuks kuulutada.


Ilmselgelt peab ühte õigesse pühapäeva mahtuma ka paar kassifotot. Sageli ei õnnestu mul Roopet päevavalguses üldse näha, aga kuna ta pole paar viimast ööd oma haige kõrva tõttu hästi magada saanud, lebotas ta täna terve hommiku toas ja lubas endast paar pilti teha. Muidugi päevavalgusest polnud ikkagi juttu, sest juba kell üks oli väljas pime.

No Comments Yet, Leave Yours!