5. veebruar 2014

Soome kangelased: Johanna Tukiainen

Noh, 35aastane Johanna Tukiainen, saatejuht, laulja ja striptiisitar, esindab tegelikult pigem antikangelasi ning on võrreldav meie oma Anu Saagimiga. Kõik eestlased teavad, kes on Anu Saagim, tahavad nad seda või ei. Umbes sama kehtib Johanna Tukiaise ja soomlaste kohta.
Mõlemad on tuntud kui tõelised bravuuritarid ning üldjuhul ei suhtuta neisse just erilise soojusega, ei meedias ega mujal. Samas - mitte tulenevalt minu patriootlikkusest - tundub mulle ikkagi, et meie Anu teeb Soome Johannale pika puuga ära. Anu Saagim võib suust küll kõiksugust jama välja ajada ning skandaalidest elatuda, kuid tegelikult (vähemalt mulle on selline mulje jäänud) nopib tal nupp päris hästi. Ta on ärinaine, kes teab, kuidas meediaga manipuleerida ja mis trikkide abil tähelepanu keskpunktis püsida. Johanna Tukiaise puhul ma selles nii kindel ei ole.
Tukiainen tõusis kuulsuste taevasse 2008. aastal, mil Soome tollane välisminister, Ilkka Kanerva, pidi temaga peetud sõnumivahetuse pärast tagasi astuma. Selle uudise tõttu jõudis Tukiainen isegi CNNi välja. Tukiainen valiti ka 2008. aasta kõige mõttetumaks kuulsuseks. Au missugune.
Päris mitmel korral on Tukiaist ka vangla ähvardanud, kuid minu meelest, ehkki pead ei anna, pole teda päris trellide taha veel saadetud.
Loomulikult, nagu suurem osa Soome kollase meedia kuulsustest, on Tukiainen ka mitmes reality-sarjas osalenud. Nendest viimane, 2012. aastal välja tulnud "Johanna Tukiainen: aasta minu elust" lõppes sellega, et "staar" nõudis tootjatelt kahjutasu oma maine ja lepingutingimuste rikkumise eest. Kahtlustan, et selle esimesega polnud neil absoluutselt pistmist.
Palju mehi, alkoholi, pidutsemist, iluprotseduure, kaklusi ja mitte tilkagi enesekriitikat.
Aastal 2010. Allikas: Wikipedia
Midagi positiivset on väga raske öelda.

PS. Tukiainen pole ka Eesti kollases meedias tundmatu kuju.

1 kommentaar: