9. veebruar 2015

Esmaspäev on meie uus pühapäev

Kuna mul on esmaspäevad üldjuhul vabad ja ka Raunol pole kuhugi kiiret, ongi nii kujunenud, et meie nädalalõpp venib justkui ühe päeva võrra pikemaks.
Täna hommikul oli mul taas täpselt selline pühapäeva tunne. Ja mis seal siis muud teha, kui hakata pannkooke küpsetama. Oleme aga pärast eelmise nädalavahetuse suurt pidutsemist väga tublid olnud, korralikult trenni teinud (nt eilne "retsept" oli 3km jalutuskäik+1h jõusaali+ uuesti 3km= hea tuju ja magus uni) ja tervislikult toitunud, seega otsisin nüüdki mingit natuke kergemat retsepti. Lõpuks otsustasin kookosjahupannukate kasuks, mille leidsin siit.
Järgisin enamjaolt retsepti, aga praadimiseks kasutasin tavalist oliviiõli ning vaniljeekstrakti ja kaneeli jätsin lisamata.
Need tulid nii head! Ainult et esialgu ei õnnestunud mul kohe kuidagi kooke ühes tükis pannilt ära saada. Lõpuks sain õige temperatuuri ja meetodi ikkagi kätte ning viimased pannitäied kukkusid juba päris hästi välja.
Moos on meil hetkel otsas, seega pannukate kõrvale valmistasin tšillise šokolaadikreemi banaani ja avokaadoga, mis viib päriselt keele alla. Mõtlen (nagu tõeline õgard) juba praegu hommiku peale, sest mõned koogid ja natuke kreemi jäid mingi ime läbi veel alles. Mitte keegi ei tee mulle selgeks, et see polegi tegelikult šokolaad, vaid midagi suhteliselt tervislikku.
Selle kreemi retsept läheb kohe kindlasti meie pere kuldvaramusse, sest kui mul on mõni nõrk koht, siis on selleks justnimelt šokolaad.
Kõrvale veel Oksala maasikaid ja emme korjatud mustikaid ning taldrikule saabki maailma parim hommikusöök, vähemalt magusa kategoorias küll.

PS. Liitusin hiljuti ka Instagramiga, kus jagan oma kohutava telefonikaameraga tehtud killukesi meie argipäevast.
Kaua mõtlesin, et mis ma ikka sinna ronin, aga tegelikult on nii palju telefoniga jäädvustatud hetki, mis ei oma mingit fotograafilist väärtust, kuid mida teistegagi jagada tahaks. Leiate mind siit.

No Comments Yet, Leave Yours!